niedziela, 14 sierpnia 2011

Rocznicowo , lawendowo , wyzwaniowo ...

Lawendę lubię bardzo - zapach , kolor - kojarzą mi się zawsze z ciepłym latem , słońcem , odpoczynkiem , spokojem i ciszą ...
Za niecały miesiąc będziemy z mężem obchodzić okrągłą rocznicę ślubu - zrobiłam więc nam taki mały prezencik .
Wytworek pasuje do wyzwania nr 24 w Lemonade .
Efekt :




Świeczka pachnie lawendowo ...
A tak żeby sobie podnieść poprzeczkę , to świeczkę zrobiłam sama ... I jestem zadowolona z efektu ...  
Chyba ...

5 komentarzy:

  1. O ja Cię sama zrobiłaś świeczkę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale foremkę i biały wosk miałam z jakiegoś zestawu kreatywnego - przeleżał chyba ze dwa lata aż się doczekał ... " Mój " wkład to dobarwienie i nadanie zapachu - czułam się trochę jak czarownica mieszając i coś ciągle dodając - dobrze se bawiłam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi zapachniała ta kompozycja..

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać włożone serce :) Śliczna kompozycja, w sam raz na upominek dla bliskiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń