poniedziałek, 12 grudnia 2011

Ozdobne pudełeczko na prezencik ...

Uwielbiam dostawać prezenty zrobione własnoręcznie przez darczyńcę - takie z sercem . Zakładam więc , że     " niektórzy niektórzy " też tak mają i spodoba im się to , co dostaną ... Zabawiłam się w pomocnika Świętego Mikołaja i zrobiłam coś takiego :


Pudełeczko ze sklejki zakupione w Netto ( w zestawie są jeszcze trzy w różnych rozmiarach ) pomalowane oraz ozdobione - papiery ze Scrap.com.pl
A w środku między innymi będzie taki samodzielnie złożony z półfabrykatów komplecik :
Niestety w ten weekend nic innego już nie dałam rady zrobić ... Plany miałam ambitne ale zastrajkował organizm i zmogło mnie przeziębienie ... Muszę szybko wydobrzeć bo czeka mnie mnóstwo roboty .
Pozdrawiam wszystkich " tuzaglądaczy " i życzę duuuużo zdrówka ...

2 komentarze:

  1. Piękny prezent, na pewno się spodoba :-) pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik i pudełeczko :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń