piątek, 17 sierpnia 2012

Wakacyjny album ...

... na zdjęcia i pamiątki , które dopiero zostaną zrobione , znalezione , zdobyte etc.
Dużo zdjęć :

















Papiery z Lemonade , ILS oraz drukowane - wzory znalazłam tu . I jeszcze resztki papierów kupionych w scrap.com.pl - ale nie pamiętam producenta ani nazwy .
I jeszcze pozwalam sobie ( a co ... ) zgłosić album na wyzwanie nr 17 w Kreatywnym Polu - Stemplujemy ... Jest to wyzwanie Novinki .
Tekturki Scrapińcowe , zakupione w sklepie Piątek Trzynastego . Tam też kupiłam stemple Vivy i farbę 3D do stempli ( ten sam producent ) .

3 komentarze:

  1. jest super!!! jest piękny!!!
    uwielbiam takie albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy albumik :) Aż mi się zatęskniło za morzem :) Dziękuję za udział w naszej zabawie i serdecznie pozdrawiam- Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłam, opanowałam zwyczajowy w takich sytuacjach bałagan i wreszcie mam czas na blogi;) Album bardzo mi się podoba, szczególnie strony z wielorybem, stemplem i sznurkiem. Strasznie żałuję, że właściwie to już nie wywołuje się zdjęć do prawdziwych albumów tylko trzyma się wszystko na komputerze. Albumy ze zdjęciami naprawdę przywoływały wspomnienia, komputer jakoś nie.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń