niedziela, 9 grudnia 2012

Na Nowy Rok ...

... kalendarz . Dla Kobiety z klasą - dla Wychowawczyni syna mojej koleżanki . Pomysł znalazłam u Edi-th , a Edi-th z kolei na demotywatory.pl . Przy okazji bardzo dziękuję Edi-th za pomoc ...
Koleżance i jej synowi kalendarz się spodobał , za parę dni pewnie trafi we właściwe ręce i wtedy okaże się , czy gra była warta świeczki ...
A kalendarz wygląda tak :



 Sówka ze Świata Pasji w roli przekładki :
Na grzbiecie tekturowa wycinanka od Rae , zakupione w UHK Gallery:
Tył :
Daleki stylowo od kalendarza Edi-th ale może nie jest zły ... Nieciekawy był na pewno przed przeróbką - ciemny granat z logo firmy ubezpieczeniowej ... Okleiłam go płótnem , pomalowałam , trochę pooklejałam , no i jest ... Żeby hasło " kobieta z klasą " nie było jednoznaczne , w środku wkleiłam klasowe zdjęcie .
 Pozdrawiam gorąco - mimo bardzo zimowej aury za oknem - śnieg pada już od kilku godzin . Zjawisko bardzo rzadkie w Szczecinie ... A co będzie jutro ???? Aż strach się bać ...
P.S. Jeszcze się pochwalę - candy na blogu Papierowy .piątek13 okazało się dla mnie baaardzo udane - wylosowałam zestaw cudnych papierów . Już jutro mogę je odebrać ... Ale się cieszę :))))

1 komentarz: