czwartek, 27 grudnia 2012

Po Świętach ...

... składam wszystkim serdeczne po-świąteczne życzenia . Przede wszystkim dużo zdrowia , wsparcia bliskich i duuużo czasu na realizację marzeń ... 
Choroba pokrzyżowała większość moich przed- i świątecznych planów , Wigilię jeszcze udało mi się spędzić z Rodziną poza Szczecinem ale resztę Świąt po prostu przespałam - z gorączką i resztą chorobowych uprzykrzaczy ... Dzisiaj jest już trochę lepiej ale nie wiem jak sobie dam radę w pracy - popołudniowo-wieczorna zmiana mnie czeka . O zwolnieniu lekarskim nie mam co marzyć - z różnych powodów . Ale już niedługo znowu cztery dni wolnego !!!!
Zaległości blogowych mam sporo - postaram się powolutku to nadrabiać . No i w końcu może dotrę na pocztę - nie wszystkie kartki świąteczne wysłałam . 
Pozdrawiam i powoli szykuję się do pracy .

2 komentarze:

  1. Zdrowia i zdróweczka oraz wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja się dołączam do życzeń zdrowiaaaa :)

    OdpowiedzUsuń